Buzzcut Season


Samo je godina nova, opsesije su ostale stare. Radoslava kaže da ne može da zamisli da neki trend skine sa trona minimalizam. To je to, vrhunac ili dno, katarza. Način života. I ja se slažem. Premda, pitajte me u ovo vreme iduće godine :) Do tada, poigravanje volumenom i teksturom, umesto napadnih boja i prešarenih printova - meni i dalje nije dosadilo. Volim što ponovo otkrivam materijale, umesto da pustim da me zavedu boje. Golubije sivi neopren, za još malo DIY magije kod moje šnajderke Dese. Prošli put bila je to tunika, ovaj put izazov je bajkerska jakna. Naravno, tu je i neizbežni marble print, sećate se ove DIY nedelje? Ipak, dobra baza je najbitnija a crna je uvek nova crna. Pogotovo kada dolazi u formi Margiela tuxedo pantalona. Započeli smo opsesijama, pa ćemo tako i završiti. Priznajem, već nedeljama sam navučena na Pure Heroine.  Sedamnaestogodišnja Lorde odmah će vas kupiti hitovima poput Team i Royals, ali moj favorit definitivno ostaje divna Buzzcut Season


DIY neoprene biker jacket // DIY white leather lunch bag as seen here // DIY marble print crescent necklace you've seen here // hardware store ring // Maison Martin Margiela AW 2012-13 black tuxedo pants // Lindex white draping top // Mango white wedges

photo // Ivana Korać

listen // Lorde - Buzzcut Season

27 comments:

  1. Mico, nikad nisi bila lepsa i elegantnija. Svaki element mi se svidja, i sve si ih savrseno uklopila. Kompozicijski, volumenski, kako god se to najbolje kaze :)

    ReplyDelete
  2. Sjajna! Ne znam šta drugo da kažem :)

    ReplyDelete
  3. Potpuno isto mi se desava i u modnom i muzickom smislu ,Pure heroine je na repeat mjesec dana vec ... Jakna je savrsena .

    ReplyDelete
  4. Potpuno isto mi se desava i u modnom i muzickom smislu ,Pure heroine je na repeat mjesec dana vec ... Jakna je savrsena .

    ReplyDelete
  5. Zadivlkena sam. Jakna je fenomenalna, rado bih je posedovala

    ReplyDelete
  6. Awesome outfit and post!! Love that bag!

    SSSx
    www.stylestreetstalker.com

    ReplyDelete
  7. Nekako mi sve lići na tvoja dosadašnja izdanja, ali opet je sve nekako novo i sveže.
    Vrećaste forme, tako divno sijaju na tebi i nikako ne prekrivaju tvoju figuru u ovom slučaju.
    Jakna je blago i baš je prava večna stvar, kao i ostali jednobojni komadi.
    Divna!!
    Shoes <3
    Ja baš ne umem i ne mogu da budem minimalizam, jer ima puno lepih i divnih stvari koje bi da okačim na sebe u datom trenutku, a to me samo povede kada vidim bilo koji deo moje garderobe.
    Sve u svemu divim se ko to može da izvede!!
    <3

    ReplyDelete
  8. I can't belive that jacket is DIY! When It looks high end designer. Did you make it yourself? It's brilliant! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, I am not that good...but I have a brilliant seamstress :)

      Delete
  9. OVA TORBA MI JE POTREBNA.

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  10. Snajderka je sjajna! Jakna je odlicno ispala.. :)

    ReplyDelete
  11. daj tu jaknu 'vamo :D Sjajna <3

    ReplyDelete
  12. uf, što sam se razveselila novog posta! sve je odlično, ali za jaknu nemam riječi. pravi masterpiece!

    ReplyDelete
  13. Ovo je fantastično, do svakog detalja!

    ReplyDelete
  14. hvala svima // thanks everyone

    ReplyDelete
  15. Fenomenalno!!! Jaknica je predivna! ;)

    ReplyDelete
  16. taj bijeli top je tako divan <3

    ReplyDelete
  17. Nice look! Great shoes!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Wow, ovaj monokromatizam ti stoji odlično, izgledaš svjetski, dimanično i zanimljivo, a sve ti to postigla bez trunke boje! Odlično!!!

    ReplyDelete
  19. Uvijek sa svime kasnim...htjela sam zapravo izgubiti glavu za hlačama, i brbljati nešto standardno o ikonskim komadima itd itd...a onda mi je pogled pao na ovaj dio o DIY jakni, pa sam malo zanijemila. Genijalna je, genijalna! :)

    ReplyDelete
  20. The jacket is amazing !'I cant believe that is DIY !?!
    You look great !

    ReplyDelete