Light talk

Iako sam završila arhitekturu, moja vizit-karta kaže dizajner svetla. Naravno, inspirativno je kada pišete i govorite jezikom svetla. Ipak, još je lepše kada kompanija za koju radite izlaže na Light+Building sajmu, koji se svake druge godine održava u Frankfurtu, pa imate priliku da iz prve ruke vidite šta je novo u tom magičnom svetu. Dosta priče, prelazimo na jezik svetla i senke, nadam se da ćete uživati!

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Although my diploma qualifies me as an architect, my business card says lighting designer. It's so inspiring when you write and talk a language of light! Of course, it helps if the company you work for exibits at Light+Building fair in Frankfurt, so you can keep in touch with all the novelties from this world of magic. Enough with words, let's talk the language of light and shadow...hope you'll enjoy it!


Naša uniforma za štand morala je biti u sivo-crnoj paleti boja, dovoljno, ali ne i previše formalna, a ja bih dodala  - povrh svega udobna! Meni se ovaj Max Mara top sa bogatim volanima činio kao pravi izbor, šta vi kažete? Generalni utisak je da se sa sajamskim dress codom nije previše ekspreimentisalo, pa su ovi momci i devojke predstavljali pravo osveženje. Ja sam se zaljubila u njegov Jil Sander sako od najlona, a o martinke+šorc na peglu kombinaciji da ne govorim.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Our dress code for the fair required staying somewhere in the gray area (literally!), dressing formal enough, yet not too much! And, if I might add the most important requirement - comfy enough to endure the challenges of standing and walking all day long. That's why this frill top from Max Mara seemed as a right choice. In general, there wasn't too much experimenting with formal dress code for the fair, and that's exactly why these girls and this guy made my day! Just look at his Jil Sander nylon jacket and cropped pants+DocMartens combo...simply, a breath of fresh (f)air!


Još malo (obaveznih) sivih tonova - neopren suknja iz Rima napokon je imala premijeru, a ovu ogrlicu već dobro poznajete. Ovaj sivi predmet garderobe (stvarno ne znam kako bih ga nazvala, jer ga je moguće nositi na 1001 način) obožavam, jer je kupljen za smešne pare u nekom no name butiku, a pravi je modni kameleon.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

A bit more of (obligatory) grays - you already know this necklace, but the neoprene skirt from Rome has finally got into a limelight! This gray piece of clothing (I really don't know how to name it, as it can be worn in 1000 ways) is one of my favorites, as I got it dirt cheap and it's a true fashion chameleon.




Samo da znate, ovaj mališa je sada moje vlasništvo :) Za kraj, još jedna varijacija na sivu temu. // FYI, I bought this little cutie :) And one more gray variation for the very end...


photo // Voja Jurišić + Jelena Vučićević + self-timer photography

23 comments:

  1. :))) Sjajno, nisam ni znala da to postoji :)

    ReplyDelete
  2. jaooooooooooooo zajebi svetla ti si divnaaaaaaaaaaaaa :) jesu to fotke pre koktela ili posle? :)
    da, da,da...i svetla su divota, toliko fantasticnih ideja!

    ReplyDelete
  3. Moram ti reci da sam bas cekala ovaj post, jer preko fb sam videla da si bila tamo, pa mi nije bilo jasno gde je post~~))
    Evo ga i odusevio me je!!
    Sajam svetla, mogu samo da zamislim sve bljestavilo.
    Super za lampu, precool je!!
    Top Max Mara je savrsen i misilm da bolje volane dugo nisam videla!!To mi se bas svidja i svi ti nabori, duzina i boja.Top je Wow!!
    Svidja mi se i sivi no name komad, a i suknja sa njim je predivna!!Volim tu cvrstu formu!!
    Sada znam, kada Milica duze ne postuje, da je na putu~~))

    ReplyDelete
  4. light show divota....a ti krasiva devojcice zracis kao i uvek :*

    ReplyDelete
  5. Mico, fotke su fenomenalne! "Uniforma" sa volanima ti tako dobro stoji! A led tapet je hit! My fav post def. Ivana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga, znaci puno kada dolazi od majstora*

      Delete
  6. wow so much creativity! the baloon lights are my favorite :)


    -Gita
    mimiandchichi.com

    ReplyDelete
  7. Koliko cool zvuci dizajner svetla! :D
    Sve tri kombinacije su odlicne, sive nijanse ti pristaju! ;)
    Poslednja kombinacija mi je favorit i skroz mi je super "ono" sivo u drugoj kombinaciji :D

    ReplyDelete
  8. Onaj neimenovani sivi komad mi je bas onako interesantne forme... Mada mi je poslednja kombinacija omiljena... :)

    ReplyDelete
  9. Predivne slike. Prvi outfit mi je favorit!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  10. Bravo!
    Odlicne su ti "uniforme" - sve mi se jako svidjaju :)

    ReplyDelete
  11. Baš mi je drago da si imala prilike iz prve ruke da prisustvuješ ovako nečemu :)
    I moj utisak o tebi je da uvek izgledaš kao milion dolara, što bi se reklo.

    ReplyDelete
  12. ahah sta mi radis! vec u potrazi za najlonom ...ccccc
    suknja od neoprena kao i sivi multipraktik ali i ogrlica sa poslednje su moji favoriti iz Frankfurta* <3

    ReplyDelete
  13. zadnji outfit mi je najbolji!

    ReplyDelete
  14. Videla sam ove fantasticne fotke jos prosle nedelje, ali en znam zasto nisam prokomentarisala! :/
    Jooooj, koliko si sjajnih stvari videla.... Savrseno!
    Za outfite nemam reci... Svi su mi presavrseni! :****

    ReplyDelete
  15. eee pa ovo je pravi kickass post! sija! sjajan izvestaj si napravila :)
    mmm outfiti odlicni, "eleganci" & shik :)) suknja je mamma mia, odlepila sam! once again, tu ogrlicu bas znas da poneses. i da, jos nesto, imas divan osmeh ;)

    ReplyDelete